"ØLSTÅK" :)



Snapbilder med framgangsmåte nederst på siden. 
Litt pussig navn ja. Funnet på det selv :). Rett og slett fordi jeg laget den i fjor for bruk på fjellfestivalen Rondaståk. Ståk betyr vel bråk, eller kanskje heller liv og røre - og det blir det når det drikkes øl :). Derfor "ølståk". 
Fungerte til rødvin også :) 

Mønsteret er bare til privat bruk. 

Legg referanse til siden min dersom du publiserer ølståken min :).



Vet ikke om denne filmen fungerer, men prøver :) 
Til ølståken trengs to deler av voksduk a 28,5 x 15 (altså x2).
Jeg liker å bruke den voksduktypen som kan rives, den jeg har brukt her er fra Ikea. 
I tillegg trenger jeg et bånd på ca103 cm. Her har jeg brukt bendelbånd fra Stoff og stil, 2 cm bredde. 
Litt vatt og et stoffstykke på 10x28 cm  til nakken. Dette kan sløyfes, men blir mer behagelig å bruke. 



Trenger du bedre forklaring på hvordan sy posen så se her.























Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar