SYFESTIVAL I GØTEBORG 26. AUGUST 2017





Dette har jeg gledet meg til lenge, og heldigvis ble det tur.
Startet fra Oslo kl 07.00 sammen med disse to glade damene, og var framme i Gøteborg presis når messen åpnet kl 10.00.
Parkerte i parkeringshuset like ved messeområdet.  Alt låg til rette for en perfekt dag, og det ble det. Etter fire timer var vi fornøyd. Ble også en tur innom systembolaget og grenseshopping på Nordby. Hjemme igjen kl 19.00. Perfekt.
Messeområdet ligger max 100 meter fra Liseberg, så ikke noe problem å ta med mann og familie til denne messen :) .
Første halvtimen var det heldigvis ikke så mye folk, så da var det bare å frese rundt i full fart.
Selv hadde jeg planlagt en del av kjøpene, og fylte trillebeggen allerede første timen! Tenker at det er bra at jeg har hatt en billig ferie dette året......
Nå gleder jeg meg til å få tid til å begynne å klippe i stoffene, men må nok prioritere årsplaner og undervisningsopplegg (også i helgene) noen uker til.





"Vintage in my heart" er uten tvil en av mine favoritter.









På bildet til venstre ser dere det som ble med meg hjem fra
"Vintage in my heart" :)



En annen favoritt er "Trådsnella" / "Silje syr".
Vintage in my heart har også stoff fra Trådsnella.



Og som dere ser fikk jeg med meg noen
godbiter fra Trådsnella også :).












Liker retro stoffer, og det har også "Tyglycka"


 

Annette Philip designer egne stoffer.





Umulig å gå forbi denne standen.
Strikkastoffene fra "På skrå" var bare fantastiske.



"Runi" solgte mønstrene sine, fikk med et par hjem. Var også fristet til å se nærmere på dette strikkedesign programmet, men knipset bare bilde slik at jeg skulle huske på det... kanskje en annen gang :)



Alt dette er ikke mitt :) ... , men har litt til å vise fram...



Flotte ullstoffer fra finske "Ikasyr"

... og til slutt noen godbiter fra "Elvelyckan design"

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar